menu
arrow_back_ios
שיחות ומאמרים
מאמרים
מאמרים - מלוקט
לקוטי שיחות - לפי חלקים
לקוטי שיחות - פרשיות
לקוטי שיחות - מועדים
מכתבים כללים
יומנים
About & Feedback
חיפוש
/ SEARCH
יום
א
ב
ג
ד
ה
ו
ז
ח
ט
י
יא
יב
יג
יד
טו
טז
יז
יח
יט
כ
כא
כב
כג
כד
כה
כו
כז
כח
כט
ל
חודש
תשרי
חשון
כסלו
טבת
שבט
אדר
אדר ראשון
אדר שני
ניסן
אייר
סיון
תמוז
אב
אלול
שנה
תש"י
תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תש"נ
תנש"א
תשנ"ב
5749, מוצאי ר"ח מנ"א, אחרי מעריב
share
בלתי מוגה
arrow_back
בלתי מוגה
תו"מ התוועדויות
תוכן קצר (חסר ההתחלה)
ר"ד
מוגה
מאמרים
אודיו
videocam
ווידיאו
arrow_back
English
arrow_back
English
SIE - Hanocho
תוכן ענינים
תוכן ענינים
arrow_back
המנהג דעריכת סיומים בתשעת הימים: קדימה - למסכת "תמיד" (תדיר) ו"ברכות" (הראשונה); ושייכותם המיוחדת לזמן זה
"סיום" על מסכתות תמיד וברכות, והשייכות שביניהם
לזרז ע"ד עריכת סיומים, ונתינת הצדקה
הגהות
עוד
Heading
close