תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תשל"א
הנחות
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
סיכום:
ועשית חג (עיגול כתר) השבועות (לשער הנ')
חידוש מ"ת על תורת האבות שגם הם האירו העולם בתורה ביגיעתם, בכח נברא, משא"כ "מתן תורה" מלמעלה, נתינה מכח בורא. יותר גם מ"וראית את אחורי" דמשה, עתה במצות תפילין יש גם בחי' ראי' הפנים. אלא דמ"מ עלה ברצונו שיהיה אתעדל"ת לזה ויומשך עצמות "הוי' יתן חכ' וגו'".
ועשית חג (עיגול כתר) השבועות (לשער הנ')
חידוש מ"ת על תורת האבות שגם הם האירו העולם בתורה ביגיעתם, בכח נברא, משא"כ "מתן תורה" מלמעלה, נתינה מכח בורא. יותר גם מ"וראית את אחורי" דמשה, עתה במצות תפילין יש גם בחי' ראי' הפנים. אלא דמ"מ עלה ברצונו שיהיה אתעדל"ת לזה ויומשך עצמות "הוי' יתן חכ' וגו'".
"ועשית (ציווי והבטחה) חג (עיגול, כתר) השבועות (להמשיך בשער הנו"ן) להוי' אלקיך (לז"א ומלכות) מסת (ממון כפשוטו, שמעמידו על רגליו ולא מס עובד) נדבת ידיך" (באופן של ויתור) ועד"ז צדקה.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
מיוסד:
בד״ה כה תברכו דלהלן אמר: ״ד״ה ועשית חג שבועות, מיוסד על מאמרי רבותינו נשיאנו ד״ה ועשית חג שבועות, וביחוד מאמר אדמו״ר הזקן דמוצאי יום הכיפורים תקס״ב שנדפס עם הגהות הצ״צ״. וראה גם ד״ה להבין כו׳ שדורות הראשונים תשכ״ד.
בד״ה כה תברכו דלהלן אמר: ״ד״ה ועשית חג שבועות, מיוסד על מאמרי רבותינו נשיאנו ד״ה ועשית חג שבועות, וביחוד מאמר אדמו״ר הזקן דמוצאי יום הכיפורים תקס״ב שנדפס עם הגהות הצ״צ״. וראה גם ד״ה להבין כו׳ שדורות הראשונים תשכ״ד.