תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תשל"א
הנחות
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
סיכום:
המשכת הטיפה בשמח"ת, ענין השלום
שמח"ת, לאחר מחילה וכפרה דיו"כ בשמע"צ דוקא, בהפסק דחג הסוכות שהמשיכו בד' מינים "לכם" בעבודת האדם, כך תורה נקלטת בפנימיות, סוף כל המועדות. ענין השלום בתורה, למעלה עד אין קץ ולמטה עד אין תכלית. התכללות קווין שונים ע"י הקב"ה שלמעלה מהם. שמח"ת בזמן דשמע"צ זמן קליטת הטיפה, מוריד הגשם, למטה כפשוטו, נתתי גשמיכם בעתם. לא רק אירוסין אלא נישואין יחוד זו"נ, פרו ורבו וגו' דירה בתחתונים. תורה ממוצע מקשר תלת קשרין, ישראל בקוב"ה, ממוצע הכתר עתיק ואריך ורדל"א הם קצוות באין ערוך, רק חכמה סתימאה יש בו סיום עתיק ותחילת אריך ובו גופא נקודת אחד שאינה פנימית או חיצונית. בחכמה אתברירו. הוא ענין השלום שנמשך במקיף הסוכה ופועלים קליטה בריקודים ברגליים שמח"ת. בו נמשך העצם כי הוא לבדו בכוחו ויכלתו להוות יש מאין, מפליא לעשות. חיבור גשמי ורוחני.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
המשכת הטיפה בשמח"ת, ענין השלום
שמח"ת, לאחר מחילה וכפרה דיו"כ בשמע"צ דוקא, בהפסק דחג הסוכות שהמשיכו בד' מינים "לכם" בעבודת האדם, כך תורה נקלטת בפנימיות, סוף כל המועדות. ענין השלום בתורה, למעלה עד אין קץ ולמטה עד אין תכלית. התכללות קווין שונים ע"י הקב"ה שלמעלה מהם. שמח"ת בזמן דשמע"צ זמן קליטת הטיפה, מוריד הגשם, למטה כפשוטו, נתתי גשמיכם בעתם. לא רק אירוסין אלא נישואין יחוד זו"נ, פרו ורבו וגו' דירה בתחתונים. תורה ממוצע מקשר תלת קשרין, ישראל בקוב"ה, ממוצע הכתר עתיק ואריך ורדל"א הם קצוות באין ערוך, רק חכמה סתימאה יש בו סיום עתיק ותחילת אריך ובו גופא נקודת אחד שאינה פנימית או חיצונית. בחכמה אתברירו. הוא ענין השלום שנמשך במקיף הסוכה ופועלים קליטה בריקודים ברגליים שמח"ת. בו נמשך העצם כי הוא לבדו בכוחו ויכלתו להוות יש מאין, מפליא לעשות. חיבור גשמי ורוחני.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
מיוסד:
המשך ו' (מתוך ט) למאמרי תשרי זה שהחל מש"פ נצבים וילך ומסתיים במאמר דש"פ נח. שמיוסד על מאמרי תשרי עדר"ת.
המשך ו' (מתוך ט) למאמרי תשרי זה שהחל מש"פ נצבים וילך ומסתיים במאמר דש"פ נח. שמיוסד על מאמרי תשרי עדר"ת.