תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תש"ל
הנחות
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
בלתי מוגה - מהדורה חדשה
סיכום:
נצחון עמלק ע"י הרמת ידי משה שלעולם שלם
כוחות פנימים נר"נ וכוחות מקיפים ח"י בנה"א, ד' אותיות דשם הוי'. ולעו"ז בנה"ב. קליפת עמלק הוא בכוחות מקיפים, רצון חזק לעשות היפך השכל לגמרי נצחון עמלק ע"י שישראל מסתכלים כלפי מעלה, בראיה חזקה, התעוררות רחמים רבים עליונים. ובכח הרמת ידי משה, בחי׳ משה, שבכ"א תמיד בשלימות (וואָס איז אַלעמאָל גאַנץ), ע"י שאו ידיכם קדש וברכו את ה' מגיעים למעלה מד' אותיות דשם הוי'. שבנפש הו״ע עשר כחות פנימיים, וע״י הרמת ידו של משה, דהוא לעולם שלם, אפשר לנצח את הקרירות של עמלק וכו׳.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
נצחון עמלק ע"י הרמת ידי משה שלעולם שלם
כוחות פנימים נר"נ וכוחות מקיפים ח"י בנה"א, ד' אותיות דשם הוי'. ולעו"ז בנה"ב. קליפת עמלק הוא בכוחות מקיפים, רצון חזק לעשות היפך השכל לגמרי נצחון עמלק ע"י שישראל מסתכלים כלפי מעלה, בראיה חזקה, התעוררות רחמים רבים עליונים. ובכח הרמת ידי משה, בחי׳ משה, שבכ"א תמיד בשלימות (וואָס איז אַלעמאָל גאַנץ), ע"י שאו ידיכם קדש וברכו את ה' מגיעים למעלה מד' אותיות דשם הוי'. שבנפש הו״ע עשר כחות פנימיים, וע״י הרמת ידו של משה, דהוא לעולם שלם, אפשר לנצח את הקרירות של עמלק וכו׳.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
מיוסד:
מאמר ראשון מהמשך. לכללות מאמר זה וב׳ מאמרים שלאחריו – ד״ה והי׳ כאשר ירים משה וד״ה וידבר גו׳ זאת חוקת – ראה ד״ה זה (וד״ה והי׳ כאשר ירים משה וד״ה ראשית גוים עמלק) פר״ת (סה״מ פר״ת ע׳ רעח ואילך). וראה גם הנסמן בסה״מ שם ע׳ שנח הערה 1. "בעת ההתועדויות דש״פ זכור, בסעודת פורים וש״פ פרה שנה זו, הואיל לאמר חלקים ממאמרים הנ״ל עם שינוים והוספות״ (מהקדמת המו״ל לקונטרס מאמרים הנ״ל).
מאמר ראשון מהמשך. לכללות מאמר זה וב׳ מאמרים שלאחריו – ד״ה והי׳ כאשר ירים משה וד״ה וידבר גו׳ זאת חוקת – ראה ד״ה זה (וד״ה והי׳ כאשר ירים משה וד״ה ראשית גוים עמלק) פר״ת (סה״מ פר״ת ע׳ רעח ואילך). וראה גם הנסמן בסה״מ שם ע׳ שנח הערה 1. "בעת ההתועדויות דש״פ זכור, בסעודת פורים וש״פ פרה שנה זו, הואיל לאמר חלקים ממאמרים הנ״ל עם שינוים והוספות״ (מהקדמת המו״ל לקונטרס מאמרים הנ״ל).