תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תשט"ז
הנחות
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
בלתי מוגה - מהדורה חדשה
סיכום:
הלומד באהוי"ר פועל התקשרות תורה בא"ס
ענין התקשרות דאוא"ס בנגלה דתורה דוקא כי נתלבשה בדברים גשמיים. גם בסתים דאורייתא שלא נתלבש בגשמיות צ"ל התקשרות כי הלימוד הוא ברוחניות העניינים, והנוגע לעבודת האדם הוא בעניני נברא שהוא נפרד, וגם באצילות שהכל שם אלקות צ"ל התקשרות כי הלימוד שם הוא בשמות, כלים ולבושים, שהם בדביקות בלתי ניכרת. ישראל הלומד באהוי"ר פועל התקשרות התורה למעלה מאצילות, לאותיות החקיקה ולמעלה מזה שנעשה "איהו" ממש. (המשך נוסף, ד"ה ראשית עריסותיכם - ש"פ שלח).
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
הלומד באהוי"ר פועל התקשרות תורה בא"ס
ענין התקשרות דאוא"ס בנגלה דתורה דוקא כי נתלבשה בדברים גשמיים. גם בסתים דאורייתא שלא נתלבש בגשמיות צ"ל התקשרות כי הלימוד הוא ברוחניות העניינים, והנוגע לעבודת האדם הוא בעניני נברא שהוא נפרד, וגם באצילות שהכל שם אלקות צ"ל התקשרות כי הלימוד שם הוא בשמות, כלים ולבושים, שהם בדביקות בלתי ניכרת. ישראל הלומד באהוי"ר פועל התקשרות התורה למעלה מאצילות, לאותיות החקיקה ולמעלה מזה שנעשה "איהו" ממש. (המשך נוסף, ד"ה ראשית עריסותיכם - ש"פ שלח).
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
רקע:
קודם שהתחיל אמר: "התוועדות חסידית קשורה עם מאמר חסידות, אומַר עכשיו מאמר, שזה (היינו אמירת ב׳ מאמרים בהתועדות אחת) הוא שלא כפי סדר הרגיל, וזו תהי׳ ההשתתפות לכפר חב״ד מצדי. ציוה לנגן ניגון מכ״ק אדמו״ר הצ״צ נ״ע, ואח״כ אמר המאמר ד״ה איהו וחיוהי חד – המשך למאמר הקודם" (לקו״ש חי״ב ע׳ 260).על העתק ההנחה שבספריית אגודת חסידי חב"ד ציין כ"ק אדמו"ר בכתי"ק: "עב" (ראה המשך תער"ב ח"א ע' שסו ואילך).
קודם שהתחיל אמר: "התוועדות חסידית קשורה עם מאמר חסידות, אומַר עכשיו מאמר, שזה (היינו אמירת ב׳ מאמרים בהתועדות אחת) הוא שלא כפי סדר הרגיל, וזו תהי׳ ההשתתפות לכפר חב״ד מצדי. ציוה לנגן ניגון מכ״ק אדמו״ר הצ״צ נ״ע, ואח״כ אמר המאמר ד״ה איהו וחיוהי חד – המשך למאמר הקודם" (לקו״ש חי״ב ע׳ 260).על העתק ההנחה שבספריית אגודת חסידי חב"ד ציין כ"ק אדמו"ר בכתי"ק: "עב" (ראה המשך תער"ב ח"א ע' שסו ואילך).