תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תשט"ז
הנחות
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
בלתי מוגה - מהדורה חדשה
סיכום:
מבחי' "אורה" עד לרגליים, ע"י רצועות התפילין
בפורים "היתה אורה" לשון מפעיל שפועל את מציאות האור דתורה, כי פורים אתעדל"ע ע"י אתעדל"ת, משא"כ במ"ת, תורה אור ולא אורה, אתעדל"ע מצד עצמו. ומזה הגיעו גם ל"ששון ויקר" גילוי נעלה שגורם לכלות הנפש לכן השמחה היא עד דלא ידע, ע"י רצועה ד"ויקר אלו תפילין" נמשך לכל השנה בהתיישבות מהמח אל הלב ולמטה יותר לכן צ"ל רצועות ארוכים (וואס לענגער) עד הרגליים.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
מבחי' "אורה" עד לרגליים, ע"י רצועות התפילין
בפורים "היתה אורה" לשון מפעיל שפועל את מציאות האור דתורה, כי פורים אתעדל"ע ע"י אתעדל"ת, משא"כ במ"ת, תורה אור ולא אורה, אתעדל"ע מצד עצמו. ומזה הגיעו גם ל"ששון ויקר" גילוי נעלה שגורם לכלות הנפש לכן השמחה היא עד דלא ידע, ע"י רצועה ד"ויקר אלו תפילין" נמשך לכל השנה בהתיישבות מהמח אל הלב ולמטה יותר לכן צ"ל רצועות ארוכים (וואס לענגער) עד הרגליים.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
מיוסד:
מביא בתחילתו מאמר אדה"ז שנדפס לאח"ז במאמרי אדמו"ר הזקן תקס"ד. וראה גם בארוכה שערי אורה שער הפורים ד"ה וקבל היהודים פכ"ט ואילך. וראה ג"כ ביאור השייך להמאמר בלקו"ש חי"א ע' 324 [נדפס בהוספות למאמרי אדה"ז שם].
מביא בתחילתו מאמר אדה"ז שנדפס לאח"ז במאמרי אדמו"ר הזקן תקס"ד. וראה גם בארוכה שערי אורה שער הפורים ד"ה וקבל היהודים פכ"ט ואילך. וראה ג"כ ביאור השייך להמאמר בלקו"ש חי"א ע' 324 [נדפס בהוספות למאמרי אדה"ז שם].