תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תשמ"א
הנחות
מוגה
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
סיכום:
התקשרות דקטורת למעלה מקירוב דקורבנות
התקשרות דקטורת למעלה מקירוב דקורבנות
ביוה"כ אש הקרבנות, חמתה. והעיקר הוא ענן קטורת, צילתה. לכן הדין בסוכה צ"ל צלתה מרובה מחמתה. קרבן ל' קירוב אבל מציאות עדיין. קטורת ל' קשר, שאינו מציאות כלל. למעלה מטו"ד. לכן קרבנות צ"ל מדברים כשרים, משא"כ בקטורת גם דברים טמאים. תשובה עילאה, זדונות כזכיות. בסוכות נמשך המקיף מענן הקטורת לפנימיות ע"י דעת. ירידה צורך עליה, ע"י בירור דברים גשמיים, שרשם אורות דתהו למעלה מתיקון. בקטורת מתבררים גם גקה"ט וגורם עליה יתירה בנשמה.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
מיוסד:
מדייק בדרושי אדמו"ר מהר"ש בעל ההילולא בהמאמרים דחג הסוכות, מאה שנה משנת אמירת מאמר זה (תשמ"א), בד"ה סוכה שחמתה כו' תרמ"א. וראה גם מאמר דפ' וירא תרמ"א (ביונתי תר"ם).
מדייק בדרושי אדמו"ר מהר"ש בעל ההילולא בהמאמרים דחג הסוכות, מאה שנה משנת אמירת מאמר זה (תשמ"א), בד"ה סוכה שחמתה כו' תרמ"א. וראה גם מאמר דפ' וירא תרמ"א (ביונתי תר"ם).