תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תנש"א
מאמרים - תשט"ו
הנחות
בלתי מוגה - מהדורה ישנה
בלתי מוגה - מהדורה חדשה
סיכום:
במ"ת נמשך אור בל"ג לחבר אצי' ובי"ע
באור הקו שלצורך העולמות יש עשר ספירות בנקודות פשוטים. ופועל מציאות והתהוות. אבל האור שלגלות עצמותו הוא בל"ג ופועל ביטול וגילוי אלקות. אור הגבול פועל מציאות והתהוות וגם גילויו נמשך רק עד אצילות. החידוש דמ"ת, המשכת אור הבל"ג לחבר אצילות ובי"ע. "וירד הוי' (עצמות האצי') על הר סיני" ולא רק "וארא גו'" בהגבלה וצמצום אורות בכלים.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
במ"ת נמשך אור בל"ג לחבר אצי' ובי"ע
באור הקו שלצורך העולמות יש עשר ספירות בנקודות פשוטים. ופועל מציאות והתהוות. אבל האור שלגלות עצמותו הוא בל"ג ופועל ביטול וגילוי אלקות. אור הגבול פועל מציאות והתהוות וגם גילויו נמשך רק עד אצילות. החידוש דמ"ת, המשכת אור הבל"ג לחבר אצילות ובי"ע. "וירד הוי' (עצמות האצי') על הר סיני" ולא רק "וארא גו'" בהגבלה וצמצום אורות בכלים.
נערך ע"י הר' שנ"ז שי' פרקש
רקע:
״קודם השעה 8:00 נכנס לשאַלאַש ונטל ידיו. דיבר הרבה שיחות ואמר מאמר ד״ה וירד ה׳ על הר סיני. המאמר ארך 40 דקות לערך״ (מיומן א׳ התמימים).
מיוסד:
לכללות המאמר, ראה ד״ה ועשית חג שבועות תער״ג (המשך תער״ב ח״א). ד״ה אנכי הוי׳ אלקיך ומאמרים שלאח״ז תש״ג.
״קודם השעה 8:00 נכנס לשאַלאַש ונטל ידיו. דיבר הרבה שיחות ואמר מאמר ד״ה וירד ה׳ על הר סיני. המאמר ארך 40 דקות לערך״ (מיומן א׳ התמימים).
מיוסד:
לכללות המאמר, ראה ד״ה ועשית חג שבועות תער״ג (המשך תער״ב ח״א). ד״ה אנכי הוי׳ אלקיך ומאמרים שלאח״ז תש״ג.