תר"צ - תש"י
תש"י
תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תש"נ
תנש"א
תשנ"ב
בלתי מוגה
מוגה
ליקוט:
מאמרים
תוכן ענינים
בז' הימים שבין ראש השנה ויום הכיפורים מתקנים ז' ימי השבוע דהשנים שעברו והשנה הבאה, משא"כ בראש השנה ויום הכיפורים התשובה גבוהה מענין התיקון. (ס"א)
תשובה ענינה דילוג - ולכן: א) "שבת אותיות תשב אנוש" - שהתשובה (ובתשובה גופא - תשובה עילאה) מועילה לא' שהי' בדרגת דורו של אנוש, ב) שבת תשובה נכלל בז' הימים - אע"פ שענינו תשובה עילאה, משא"כ ז' הימין ענינם לתקן - כי שבת תשובה פועל תשובה עילאה בז' הימים גופא. (ס"ז)
קביעות שבת שובה בשנה זו בח' תשרי - שבו התחילה חנוכת בית המקדש הראשון, ומעלתו (על המשכן ועל בית שני ושלישי) שדחה אפילו את יום הכיפורים, כי חנוכת בית ראשון יותר נעלה מיום הכיפורים שהרי יום הכיפורים - תענוג העצמי הבלתי מורגש, ואכילה ושתי' גשמית דחנוכת בית ראשון הוא למעלה מזה; וההוראה: מעלת הגשמיות כשהוא קשור עם חנוכת בית ראשון. (סי"ז)
שאלות בפירוש רש"י עה"פ (לב, מ) "כי אשא אל שמים ידי". (סכ"ד)
שאלות בלקוטי לוי יצחק בההערות לזהר - אותיות א"ם (דשם אלקים) אין מתחלפות. (סכ"ו)
המשך (מיום ו' תשרי) "הדרן" על מסכת יומא. (סכ"ז)
הביאור בפירוש רש"י. (סל"ב)
אודות הגזירה ד"מיהו יהודי". (סל"ט)
מסירות נפש של הכהן גדול ליכנס לקדש הקדשים (אף שאינו יודע אם יצא), ועד"ז אצל רבותינו נשיאינו. (ס"מ)
הביאור בלקוטי לוי יצחק, ושייכותו לשבת תשובה. (סמ"ב)