תר"צ - תש"י
תש"י
תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תש"נ
תנש"א
תשנ"ב
בלתי מוגה
מאמרים
ד"ה כי מראש צורים אראנו (המשך: א)
תוכן ענינים
בארוכה אודות ענין ה"זכרון" בפעולתו על המעשה. (ס"א)
מעלת המעשה (הגם שהוא נעלה רק בכמות); המאסר בא בגלל המעשה של הרבי; מסירות נפש גם בדור זה. (ס"ב)
צריך להיות מסירת הנפש - הרצון - למשלח, הפעולה נמשכת גם מהמאסר. (ס"ג)
כמו בגאולת מצרים כך בגאולת י"ב תמוז יצא עם "כל הרכוש", וההוראה בעבודה. (ס"ד)
תחלת העבודה - מסירות נפש, ואח"כ נוגע שיבוא גם בפרטים. (ס"ה)
הוראה מ(קטע מ)סיפור המאסר והגאולה - ע"ד השגחה פרטית דמה' מצעדי גבר למקום מסויים כדי לבררו ולהעלותו; בארוכה ע"ד מקרה מסוים לאחרונה והלקחים (עכ"פ) מכאן ולהבא: שלהכריז בארצות הברית - מדינת הרווחה - ע"ד קיום תורה ומצוות (ללמוד מיהדות רוסיא) בכלל, ובפרט בענין טהרת המשפחה. (ס"ז)
ניסים גלויים (בהתחלת) המאסר של הרבי - ההוראה ד"אין בעל הנס מכיר בניסו" - ולא להתפעל בחשבונות ע"ד הטבע וכו'. (ס"ח)
הפעולות טובות בהפצת היהדות וכו', צריכים להיות בפרסומת גדולה שממנו יראו וכן יעשו. (ס"ט)
מגבית י"ב תמוז. (ס"י)
הישועה שצ"ל ליהדות רוסיא. (סי"א)
פתיחת השערים ליהודים הנ"ל. (סי"ב)
חינוך הנשים והבנות (במיוחד). (סי"ג)
לנצל הסימנים דסוף הגלות "נערים פני זקנים ילבינו וכו'" בקדושה. (סי"ד)
הצלחה בפעולות השלוחים. (סט"ו)
הפצת "מבצע תפילין". (סט"ז)
להמשיך ההתוועדות. (סי"ז)