תר"צ - תש"י
תש"י
תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תש"נ
תנש"א
תשנ"ב
בלתי מוגה
מוגה
ליקוט:
תוכן ענינים
מעלת כינוס של רבים, עשרה מישראל; ענין סיום מסכת ומעלתו - שלימות ד"אור העולם על כולנה", כמו "ברוך שאמר והי' העולם", וד' האותיות שבתיבת "ברוך"; הקשר דבעל ההילולא לענין דעירוב - קבלת סמיכה שלו מהג"ר חיים בריסקער ע"י פסק בהלכות עירובי חצירות. (ס"א)
"הדרן" על מסכת עירובין - "רבי שמעון אומר מקום שהתירו לך חכמים משלך נתנו לך, שלא התירה לך אלא משום שבות", והמשנה שלאחרי זה בענין המוצא שרץ במקדש ע"פ נגלה - נקודת השבת איסור הוצאה מרשות לרשות, על האדם להשתדל להיות בתחום שבת, ההוראה בעבודת האדם - ההתעסקות בעסק צריכה להיות רק עם כוחותיו החיצונים, אבל לסלק טומאה שחדרה למקדשו צריך עם כל כוחותיו וה"ה לבער את רוח הטומאה מן הארץ ע"י הפצת המעיינות. (ס"ב)
ההוראה. (ס"ג)
ענין איסור אכילת בשר תאווה במדבר והיתרו בכניסתם לארץ - בעבודת האדם. (ס"ד)