תר"צ - תש"י
תש"י
תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תש"נ
תנש"א
תשנ"ב
מוגה
תוכן ענינים
"הדרן" על מסכת תענית - ההבדלים בין הבבלי והירושלמי בתו של כהן גדול ממי תשאול את הבגדים (בט"ו באב), אם מבת מלך או מבת סגן כהן גדול: להבבלי - מבת סגן, ולהירושלמי - מבת מלך; הביאור בזה וכמה דוגמאות בניגון. (ס"א)
ביאור המחלוקת מי הקריב בכ' אב בני דוד בן יהודה או בני יואב בן צרוי' על יסוד החילוק בין בבלי לירושלמי, והביאור במעלת קרבן העצים בכ' אב. (סי"א)
סוכה פועלת אחדות, ולכן ג"כ מערבת אפילו כששכח לערב. (סכ"ד)
סיפור אודות פעולות התלמידים הנוסעים לשליחות שאע"פ שהם לא יודעים מה הם פועלים מ"מ ודאי שפועלים וביאור בכמה אופנים איך מצליחים בהפעולה אע"פ שלא רואים; ההבדל בין "כל מה דעביד רחמנא לטב עביד" בלשון ארמי לבין הלשון "גם זו לטובה" בלשון הקודש. (סל"א)
* * *
הדרן על מסכת תענית
מחלוקת הבבלי והירושלמי בסדר שאלת בגדי הלבן. שיטות הבבלי והירושלמי מה מכריע, ההוה או העתיד. ביאור שורש המחלוקת בפנימיות הענינים.
מחלוקת הבבלי והירושלמי בסדר שאלת בגדי הלבן. שיטות הבבלי והירושלמי מה מכריע, ההוה או העתיד. ביאור שורש המחלוקת בפנימיות הענינים.
עוד
הנחה פרטית - הר' יצחק דובער אושפאל: נתפרסם (בתשורה - שמוקלער, ט' אלול ה'תשס"ה, ובהקדמה שם:) מחמס סגנונו המיוחד, עם תיאור ההתוועדות וכו"כ פרטים שלא נדפסו בשאר ההנחות.