תר"צ - תש"י
תש"י
תשי"א
תשי"ב
תשי"ג
תשי"ד
תשט"ו
תשט"ז
תשי"ז
תשי"ח
תשי"ט
תש"כ
תשכ"א
תשכ"ב
תשכ"ג
תשכ"ד
תשכ"ה
תשכ"ו
תשכ"ז
תשכ"ח
תשכ"ט
תש"ל
תשל"א
תשל"ב
תשל"ג
תשל"ד
תשל"ה
תשל"ו
תשל"ז
תשל"ח
תשל"ט
תש"מ
תשמ"א
תשמ"ב
תשמ"ג
תשד"מ
תשמ"ה
תשמ"ו
תשמ"ז
תשמ"ח
תשמ"ט
תש"נ
תנש"א
תשנ"ב
בלתי מוגה
מוגה
ליקוט:
English
תוכן ענינים
א) חלוקת הש"ס בי"ט כסלו - מפני אפס הפנאי בכ"ד טבת. י"ט כסלו - יציאה ממאסר וכן כ"ד טבת - ממאסר הגוף. העדר לימוד מסכת אחת נוגע לכלל החלוקה; ב) "הדרן" שונה מבשנה שעברה, כך שאם יפרכו הראשון יהי' השני; ג־ד) אין למדין הלכות מאגדות אבל אפשר: ו) כשאין סתירה מהלכה 2) כשלומדים רק להסברא ולא להלכה למעשה; ה-ו) ההסתלקות צריך להשפיע בכל, כאברהם אבינו שניכר גם בעקבו. וכך צ"ל חסיד. ולכן ה"הדרן" יהי' בסוגיא השייכת לכך; ז) צדיק בישראל ודאי שאינו מטמא, גם כהנים הולכים לקברי צדיקים, והשקו"ט בזה הוא בנגלה משא"כ ע''פ פנימיות. ואדרבא מתווסף עלי'; ח) כעת הזמן שבין קדיש די"א חודש לקדיש דיארצייט. זה הזמן להשלים רצון הרבי. "אל תקרי הליכות אלא הלכות" - גם כשהולך בעולם חקוקים במוחו הלכות ובעניננו תורתו של הרבי ועי"ז קשור אליו תמיד, ושכרו שהרבי יבוא אליו בעוה"ז; ט) סיפור מהרבי שכדי לבטל גזירה סיכן עצמו לשבות שבת במרזח עם שיכורים וכו', עם עוד כמה פרטים, אע"פ שיכל לחלל שבת על פקו"נ של כל יהודי המדינה וכן סיפור עד"ז מאדה"ז.
עוד
בתו"מ התוועדויות נדפס רשימת כ"ק אד"ש להשיחה. [עם פענוחים].